Åh, finner inga ord

Ziro idag - rysningar! Fy fasen vilken ponny jag har, det är GALET! Jag borde unna fler att rida honom, så att andra kan få känna känslan av ren vilja och power.
 
Vi gick till ridhuset, och när vi kom dit skrittade jag ett par varv. Värmde sedan upp honom som vanligt, lång och låg och checkade så allt var mjukt och fint. Det var det!
 
När vi red samlad och i tävlingsform, så var han så jäkla fin! Jag vet inte ens hur jag ska beskriva det, helt fantastisk! Hans gångarter förut var bra, nu är det helt sjuka. Det må låta konstigt, men ett ridpass bara klickade det, och nu rör han sig som en gud! Schwunget bara finns där, jag behöver knappt göra något.
 
Han är så himla glad och arbetsvillig! Han ger mig en sån glädje, min fina Ziro <3
 
Min fina ponny, en riktig framtida stjärna!
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Maria Jangtorp

<3 Är så glad för er skull <3 Det är alltid lika roligt att läsa att det går bra för er. Jag kan bara säga Go For It :-)

2013-02-04 @ 07:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0