Anmäld!

Nu har jag anmält mig till årets första tävling :D Jag har sån himla tävlingsabstinens, så det ska bli kul! Vi får se hur det går, om han är som förra året eller om han är lite mer mogen och lugn i år. Man vill ju inte rida LA på 50% i år igen liksom ;)
 
Jag tänkte anmäla mig till LB:1 och LA:1 för att starta lugnt, men LA:1 och LA:P1 blev det. LA:P1 är ändå en klass vi har rutin i, och den är inte alls svår för oss längre. LB har vi inte ridit sedan i mars förra året tror jag det var, så det är kanske svårare? Man blir bra på vad man tränar på!
 
Aaah, spricker av längtan :D Tävlingen blir på hemmaklubben Kumla Ridklubb också!
 
Någon mer som ska dit? :)
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: E

Roligt! :D lycka te;)

2013-02-02 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0