Bästa bloggkompisen!

Vilken tur att jag har en så bra bloggkompis, som ger er bra inlägg när när jag verkligen inte hittar tiden.
 
Igår red vi iallafall i ridhuset. Ziro var helt underbart fin! Uppförsbacke som verkligen kändes, samling och nästan alla saker jag testade på fungerade klockrent.
 
Idag blev det ridhuset igen. I början var han lite tjaffsig och istället för att trampa runt i skrittpiruetterna så snurrade han bara. När jag petade lite med skänkeln för att få igång trampet, blev han riktigt sur och började backa. När Ziro börjar tjaffsa så sätter man honom på plats, annars kommer protesterna lite då och då.
 
Efter det var han jättefin under hela passet! Jag misstänker att han hade lite träningsvärk, men jag skulle tro att han fick jobba bort den.
 
Imorgon får han en mycket välförtjänt vilodag, bara skritta ut :)
 
Jag bjuder på en gaaammal serie på pappa & Valle.
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0