Favoriterna hos Hööks

Hööks vår/sommarkollektion har varit ute ett tag nu men jag har först kollat igenom den ordentligt idag. Jag hittade faktiskt en del saker även om jag tycker att utbudet var större när jag var lite mindre. Jag gillar att de vågar använda sig av färger även på dressyrschabraken. 
 
Ridbyxor med mudd nere på benslutet vilket är underbart skönt. Jag älskar den lilla detaljen på fickan på de blåa byxorna, men den syns nog inte när man rider. 
 
Schabraken som jag fastnade för är stilrena och eleganta. Jag gillar loggan på det svarta schabraket som utgör hela schabraket - det är pricken över i:et. Det gröna verkar jättefint i färgen och blir en färgklick i den annars rätt tråkiga vardagsutrustningen. 
 
Breda nosgrimmor och mycket vitfodring andas dressyr. Därför är det mina självklara val och jag tycker båda är väldigt eleganta. Mittentränset osm är mer hoppinriktat har jag sett på en hel del hästar och jag tycker att det, med ett svarovskipannband, blir väldigt elegant och stilrent. 
 
 
/Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0