Första gången i ridhuset

Idag gick vi till ridhuset med hästarna. Vi skulle ju ha gjort det igår, men det blev så mörkt och sent så vi sa att vi tar det imorgon (alltså idag). De var lite spända när vi gick, och Ziro tyckte att vi skulle powerwalka!
 
Ziro var PIIIIIGGGGG idag! Men han var jättefin och mjuk. Ofta ett jämnt, mjukt stöd till handen, men ibland lite tom. Han visade en galet fin trav idag! Elektrisk, elastisk och stora kliv. Galoppen däremot var väl inget att hurra över haha... Det var mest rallyponny och jag som satt och proade, och jag som tänkte mig en fin samlad galopp...
 
Imorgon tar vi oss till ridhuset igen, och då har jag planer på att jobba mycket galopp. Ett riktigt hårt pass ska det bli :D
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0