Fotodag

I det här vackra vädret som varit idag passade jag på att ta med mig kameran ut. Hade tänkt ta lite mysbilder på mina fina i hagen men Musse stod och sov och Wilma hade dåligt ljus i sin hage. Porter hade både skugga och dåligt ljus i sin. 
Istället passade jag på att fota Karro och Lago när de red på gärdet. Solen sken, snön yrde och det var perfekt omgivning... men kameran pekade finger åt mig och vägrade sammarbeta. 
Den tar inte fokus längre utan står och "vibrerar" när jag trycker på avtryckaren och hänger upp sig där. Det verkar vara något fel i objektivet. Bilderna blir inte heller skarpa utan får dåligt fokus. SUCK. 
 
 
Snygg Lago och trött Musse... det blev de enda hyfsade bilderna. 
Jag måste verkligen lämna in kameran, men får seperationsångest :(
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Emma

Den första bilden va jättefin! Hur får man det så svart? :D

Svar: Tack så mycket :D Kan skriva ett inlägg om det! :)
Linn Forsström

2013-02-21 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0