New in

Minns ni att jag skrev att jag skulle till Degerfors Ridsport för ett par dagar sedan? Jag åkte dit också, och blev positivt överraskad!
 
Först blev jag besviken... Det var utplockat och det enda jag inte sett förut var ett senapsgult schabrak från Mias. Jag tog ändå ett marinblått från Lamicell, just för att mitt andra marinblåa börjar bli risigt. När jag stog i kassan och hade betalat så vände jag mig om för att titta bara. Vad såg jag? Jo, nya schabrak från HV Polo! Lite glansig yta, hur snygga som helst! Det var samma pris som på det jag precis köpt, så jag bytte bara ut dem.
 
Det är svårt att få in rätt färg, men det är ljust guldfärgat. Hur snyggt som helst, och småglittrar/blänker utomhus. Det är inte plastigt material, det är tyg som är sånt bara. Insidan är antisvett.
 
Från HV Polo alltså, och 549:- fick jag betala. Mycket värt då det ligger blickstilla under sadeln och är så jäkla snyggt! Tänkte matcha med vita lindor och vit tröja, till kantbandet som ni ser. Frågan är hur jag gör med ridbyxor... Bruna?
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Sandra

riktigt snyggt, passade bra på brun häst :D

2013-02-13 @ 20:15:55
URL: http://aylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0