Svar på fråga

Hur lång är du och hur stor är ziro?
 
Svar: Jag är lite drygt 170 cm, och Ziro är 148 cm. Jag var inne i en period när jag precis fyllt 16 när mina ben växte som jag vet inte vad. Jag fick göra nya hål imellan hål på stiglädrena, så jag har liksom nummer 5,5 osv på mina läder haha! Jag var rädd att jag skulle bli alldeles för lång för honom så att jag inte skulle kunna rida honom i balans, men nu har jag stannat upp och det tror jag att jag gör också. Hoppas? 170 cm räcker gott och väl!
 
På de här bilderna ser ni klart och tydligt att mina ben hänger rätt långt nedanför hans mage. Men vet ni vad? Vi funkar kanon tillsammans ändå!
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0