Tips!

Ett hett tips är att köpa hårnålar, armband osv på tradera! Det är MYCKET billigare än att köpa från en hemsida som säljer just hårnålar, hårsnoddar osv. Jag köpte det här:
 
29 kr, fri frakt. En väldigt gullig hårnål, som skulle göra sig fin i mitten av donuten,med vita pärlor runt om.
 
5 st svarta, 75 kr + 9 kr frakt.
 
En vit. 12 kr + 9 kr frakt.
 
För detta ska jag betala totalt 134 kr. Hade jag köpt det på en annan hemsida hade jag fått betala runt 270 kr. Det blir en ganska stor skillnad, speciellt om man ska handla mer än jag gjort.
 
Här är några fler nålar som finns på just tradera :)
 
Smyckad Glänsande Hårnål -Blå Ros - Modell 17Smyckad Glänsande Hårnål - Blå Blomma - Modell 065 hårnålar /ceris pärla + vita kristaller /Hårsmycken/Hårnål / Strass - Bröllop5 hårnålar / rosa pärla + vita kristaller /Hårsmycken/Hårnål / Strass - Bröllop4 hårnålar/ stor brun pärla + vita kristaller /Hårsmycken/Hårnål / Brölopp5 hårnålar / blå pärla + vita kristaller /Hårsmycken/Hårnål / Strass - BröllopSmyckad Glänsande Hårnål - Ros - Modell 14Smyckad Glänsande Hårnål - Röd Ros - Modell 16Smyckad Glänsande Hårnål - Ros - Modell 185 st hårnålar med pärla och kristaller Hårnål Strass - Bröllop4 hårnålar/ stor rosa pärla + vita kristaller /Hårsmycken/Hårnål / Bröllop
 
www.tradera.com alltså :) Bara att söka på vad man vill.
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna göra en video när du sätter upp din tävlingsfrisyr? Asså alla steg, när du sätter upp donuten och sen dekorerar? :)

Svar: Jodå, det ska jag allt kunna fixa! :)


/Nathalie
Linn Forsström

2013-02-19 @ 12:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0