Träna utomlands

Det är många som väljer att åka utomlands en period för att träna. Just nu är Matilda hos Adelinde Cornelissen och tränar och jag läser varje träningsinlägg hon skriver för att suga ut tips. Vet att en del åker till Anky van Grunsven och liknande också. Allt för att insipreras och få hjälp att komma vidare. 
 
Om jag någon gång har en så pass bra häst att våra svenska tränare inte längre räcker till, eller att jag behöver akut inspiration och hjälp från andra ögon och erfarenheter - då skulle jag åka till Kyra Kyrklund. Jag skulle inte ens fundera på någon annan, Kyra är mitt självklara val. Hon är fantastisk och har ett väldigt härligt träningssätt och förklarningar som gör att man förstår till 110% vad hon pratar om och är ute efter. 
 
 
Vem skulle ni vilja åka och träna hos under en period? Låt oss säga att ni kan välja vilken toppryttare som helst. Motivera gärna. 
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Cathie

Kyra är verkligen superbra!

Svar: Ja, verkligen inspirerande och hon förklarar så bra. Någon gång i mitt liv vill jag träna för henne :)
Linn Forsström

2013-02-25 @ 09:12:45
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0