Bläää

Hej, ursäkta dålig uppdatering. Jag la mig tidigt igår och hade träning idag, så tiden räckte inte till.
 
Precis hemkommen från en halvdan träning nu. Det var absolut inte dåligt, men inte så bra som jag önskat heller. Men Susanne var jättenöjd och tyckte att han såg kanonfin ut, och vi fick fram en jättefin tävlingstrav med ordentlig uppförsbacke och fina bakben.
 
Galoppen var inte bra idag heller. Det går i perioder, så är det. Det gäller bara att kämpa sig igenom det, hur jobbigt det än må vara.
 
Jag är nöjd jag också. Ziro jobbade väldigt bra även om han satte till latsidan ibland. Vi gjorde en väldigt jobbig övning på volten, med ökning- öppna - 10 metersvolt, och göra om igen.
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0