Bra sjukdag

Inatt vaknade jag och mådde verkligen jättedåligt. Gick upp och spydde, så nu sitter jag här hemma! Trist att det skulle vara just idag, när hela skolan skulle åka till Romme. Vi skulle åka slalom, fika och ha det mysigt, men istället sitter jag här :(
 

Jag hade fått skippa stallet idag då vi inte kommit hem förens ikväll, men nu kan jag åka dit. Jag får se vilken tid det blir, och beroende på hur ljust/mörkt det är om jag kan rida ut eller inte. Efter att en i stallet sett varg i skogen så rider jag inte ut själv i mörkret. En ensam varg attackerar inte en häst, men ett par vargar KAN göra det (tror inte de skulle, men de kan).
 
Har ni önskeinlägg när jag ändå är hemma och har tid att blogga ordentligt? :D
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0