Flytt med hästarna

Hej! Skolan idag gick hur segt som helst. Idag är enda dagen vi går från 9-16, annars är det lugnare.
 
Eftet skolan åkte jag direkt till stallet. Där hade pappa tagit in Ziro, så jag tog på transportskydden och så åkte vi. Vart då? Jo, till ett nytt stall! Valåsen på vintern är INTE kul... Det ligger högt uppe, så på vintern när det är isbana så är man fast. Dessutom är inte luften den bästa i stallet, eller underlagen på ridbana och ridhus. Kommer dock sakna folket där!
 
Stallet vi flyttat till är enkelt, bra luft, bra folk och bättre hagar än i Valåsen.
 
Imorgon börjar jag inte förens 12.30, så pappa och jag åker till stallet och är med på utsläpp och ser så allt går bra. Sen åker jag och mamma dit på eftermiddagen och drar iväg till stora ridhuset. Det ligger ca 10 minuter bort om man skrittar, toppen!
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av:

Vilket stall står du i nu? :)

2013-01-31 @ 21:28:15
Postat av: Anonym

Kul! kan du inte ta kort på stallet å hagarna? Å visa på bloggen :D

2013-01-31 @ 21:58:19
Postat av: Emma

/\./\./\

2013-01-31 @ 21:59:09
Postat av: Anonym

Äntligen :) Vad kul, hoppas att hästarna och ni trivs där! Nu kan du ju träna i ett riktigt ridhus när du vill? Får de gå i samma hage? Ska de fortfarande ha fri tillgång till hö? Kan du ta lite kort på dem på det nya stället? :D

2013-02-01 @ 08:30:25
Postat av: karolina

Vart är det ni står? Hörde av din mamma att ni flyttat till nånstans vid nysäter men förstod inte riktigt vart ni hade fyttat :)

2013-02-01 @ 17:07:48
URL: http://chipolina.blogg.se
Postat av: Jossan

inte såååå bra gjort att skriva negativt om stallet och dessutom angiva namnet på det. Ingen bra marknadsföring om ngn vill flytta dit? och jag tycker inte det är kul att läsa såna här saker.
Du vill ju inte skriva om vart ni står nu, så då behövs inte vårt stall nämnas heller...eller? ;) :P ;)
Det är tråkigt att så fort någon flyttar ska endast negativa saker dokumenteras men inte dem positiva..
Något att tänka på i framtiden nu när de ska bloggas om allt :)
Ni är saknade iaf och ha de gott kramar

2013-02-06 @ 22:50:19
Postat av: Ann och Emma :)

Låter lite falskt det här :) Det gör väl inget att skriva vad man tycker :). Det är ju också egen åsikt, kanske ngn annan tycker tvärtom, att hagarna är super, luften är bäst osv. Marknadsföring ska inte byggas på lögner heller och man borde inte ljuga eller inte säga ngt alls bara för att det ska se bra ut. Ska jag flytta vill jag veta vilka nackdelar och fördelar jag har. Man behöver inte dölja ngt för att locka in folk eller hur!? ;) Var och en måste kunna utgå från rätt information och får göra sitt eget val. Dessutom om det är flera som har ”dokumenterat” negativa saker då borde man kanske tänka om och göra ngt åt de sakerna. Inte alltid är lätt att ändra på allt men ngt kan man försöka förbättra i alla fall.

2013-02-07 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0