Frågestund med Linn

Nu känns det som att det är dags för en frågestund. En ny blogg, en ny ponny och därmed ett nytt liv. Nästan i alla fall. 
Hur ser livet ut numera? Vad är planen med allt? Hur känns det med saker och ting? 
 
Varsågod att fråga på hur mycket ni vill, jag besvarar era frågor. 
 
Förövrigt får den här bilden mig att blicka tillbaka på tiden med den mest fantastiska i mitt liv. Jag älskar henne så otroligt mycket och önskar jag fick pussa på hennes mule varje dag igen - precis som jag gör på bilden. 
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad använder du för lindor och med/utan padd?
Vad har du för sadel?

2013-01-30 @ 19:16:48
Postat av: Emma

Vad är ditt favvo märke? :)
Vad använder du för kamera? :)

2013-01-30 @ 20:23:53
Postat av: Anonym

När blir det stor häst? Och blir det köp eller låna?

2013-01-31 @ 10:33:41
Postat av: Anonym

vad vill du jobba med, hur länge ska du tävla? Vad gör du när du inte är på hästrygg? :)

2013-02-01 @ 11:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0