Hästfolk

Hästmänniskor måste väl vara de värsta och bästa som finns? Det finns de som irriterar sig på allt man säger/skriver, klagar på allt och snackar skit bakom ens rygg. Det finns även de som ställer upp, hjälper och ger tips, the good guys.
 
Jag tycker det är löjligt när halvt vuxna eller faktiskt vuxna människor, som borde kunna tänka till lite, ger sig på andra. För något som sagts eller gjorts, som inte ens har med personen i fråga att göra?! VARFÖR ska man idiotförklara andra för något de tycker? Alla har rätt att ha sin åsikt, och om helt harmlösa saker så behöver man inte dra igång en debatt.
 

Men varför gör folk så då? Jo, dåligt självförtroende. Klagar på vad andra gör, kan inte glädjas åt andra eller acceptera vad man säger.
 
Jag, du, alla har rätt att skriva våra åsikter, sålänge man inte drar in någon annan i dem. Om andra inte klarar av det, så bör de ta en titt i spegeln och fundera på varför man gör som man gör. Har man så dåligt självförtroende?
 
Och nej, det har inte hänt mig något. Det är en allmän sak, som jag dock upplevt allt förmånga gånger. Inte på senaste tiden, som tur är :)
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0