Here i am!

Hej finisar!
 
Ledsen för min frånvaro, men jag har verkligen haft fullt upp. Igår red Jonna och jag båda hästarna. Hon red Valle och jag Ziro, och hör och häpna: Vi bytte hästar sen! Ja, jag lät någon annan rida Ziro. Först kändes det lite PANIK, men jag lugnade mig rätt fort. Det såg jättefint ut mellan dem iallafall, och Jonna provade med det Susanne lärde mig. Ytterhjälper = värstingtrav!
 
Hon tyckte att han var väldigt mjuk och fin, kul att höra!
 
Själv tyckte jag att han var väldigt fin. Lite spänd och rusade iväg ibland, men när han slappnade av var han fin!
 
Idag red jag inte. Vi har varit iväg och g**** i******* b******. Hmm? Imorgon får ni veta! Ska bli jättekul och framförallt BRA.
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Jonna

Woop woop!! ;D

Svar: bra sagt!
Linn Forsström

2013-01-31 @ 21:21:29
URL: http://jonnatallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0