Om hemsidan

Jag kommer inte berätta vad hemsidan heter med pannbanden. Jag hoppas ni förstår det. Jag vill inte berätta det för att det sedan ska spridas vidare och att massa människor ska komma till tävlingar med likadana. De är minst sagt ovanliga och ovanligt vackra, nästan ingen har sånna.
 
Men vill ni hitta sidor med pannband har jag ett tips åt er. Google. Googla på pannband, på andra språk. I utlandet finns det andra än i Sverige, och vem vet, kanske hittar just du en hemsida med mycket snyggare pannband än vad den jag handlar från har.
 
Ja, de är SÅ fina, men jag tror ni förstår att jag inte delar sidan. Jag har berättat för två personer som jag verkligen litar på inte kommer sprida sidan vidare. Andra får inte veta, tyvärr.
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

Dålig stil :PPPP

Svar: ;)
Linn Forsström

2013-01-15 @ 17:30:18
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0