Superpigg och nytt träns

Porter var superpigg även idag. Jag var på snudden till att vara i farozonen för att ramla av då han skakade på sig i traven så man ruskades omkring och for därefter omkring i bocksprång. Att en snart 18 åring kan vara så pigg och överlycklig är roligt!
När jag efter många tempoväxlingar och halvhalter fick honom att arbeta istället för att busa så var han så läcker! Elektrisk, flashig och uppmärksam!

Han fick även ett nytt träns. Premiera tränsen kommer aldrig in, de har skjutit på datum från november till 20 jan och det är fortfarande inte inne. Därför fick han ett från Hööks som jag hittills känner mig nöjd med. Han också! Hans huvud syns mer i en vitfodrad nosgrimma.

 

/Linn


Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh jag jag har själv funderat på ett sådant träns!! Vet du om du är stora/små i storlekarna? Du får gärna återkomma med vad du tycker om det :D

2013-01-24 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0