Ziro, världens finaste!

Igår red Ziro och jag ut. Han var GALEN, bland de galnaste uteritter vi gjort... Han stack flera gånger och bockade som en tok, bakutade och flög åt alla håll och kanter. Jag skrattade så jag fick ont i magen, men någon gång han drog lite väl fort så fick jag ryta lite, så gav han sig.
 
Idag red vi i ridhuset. I början kändes det sådär, lite knackligt. Men sen när vi kom igång, då jäklar var vi igång på riktigt! Jag testade lite av det vi gjorde i fredags, alltså ytterhjälper i traven. Det funkade SÅ bra! Hela han jobbade, tryckte sig uppåt och det var så häftigt! Allt funkade sen!
 
Eller? Haha, när jag skulle fatta galopp ur traven, så trodde han att vi skulle flasha på igen.. Värsta dundertraven! Coolt, men inte helt rätt. Men massa beröm, känns jätteskönt att han hajjat grejen så himla fort!
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0