Bildminne från träningar

Jag kom över en mapp från gamla träningar med Cherry. Sommaren 2011. 
Jag kommer ihåg detaljer från varje bild. Hur det kändes, aha upplevelser och våran utveckling. 

Sofie hjälpte mig och Cherry något så extremt mycket. Hon hjälpte mig med hur jag skulle få henne korrekt, Cherry ville alltid gå bakom med för kort hals och Sofie hjälpte mig rätta till problemet. Jag lärde mig verkligen supermycket och det hände väldigt mycket i min ridning - och framförallt med mitt självförtroende under den sommaren. 
 
Även om hon inte går perfekt på bilderna så är hon makalöst fin. En del går hon bakom på och hon går inte fullt så mycket i uppförsbacke som hon borde på någon bild... men hon är verkligen en fröjd för ögat trots det. 
Jag måste nypa mig i armen för att förstå. Vi var verkligen något extra. 
 
 
 
 
Sommarkänslan i bilderna ♥
 
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0