Det visste ni inte om mig....

I mitten av tävlingskarriären, ungefär 2011, så hade jag en period där jag var väldigt duktig på att glömma viktiga saker till tävling. Det var precis när allt började bli "allvar" och det inte längre var att snirkla runt en LC:2 utan det krävdes fullständigt fokus från mig. Det gjorde att jag glömde fokusen på allt annat, framförallt packningen. 
 
 
Till en tävling glömde jag både sadelgjord och kavaj. Gjord fick jag låna på anläggningen och en kavaj till ritten av en tävlingskamrat och till prisutdelning av en underbart snäll människa. Utan deras "utlånande" hade jag inte fått starta - det är äkta kamratskap anser jag. Att de lånar ut sina saker till virriga Linn. 
 
Vinst med lånad kavaj och lånad sadelgjord - tack vare underbara medmänniskor under tävlingen. 
 
Jag har även glömt sadelgjorden ännu en gång vilket ledde till att jag fick sitta barbacka under fotograferingen av laget. Ser lite roligt ut men vad ska man göra när man inte har huvudet med sig.... 
 
 
 
Som tur är.... så har jag numera lärt mig att kontrollera mitt fokuserande. Nu kan jag behålla fokus på tävlandet men i alla kategorier istället för bara ritten. Nu var det mycket länge sedan jag glömde något. 
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

haha hur lyckas du :P jag hade en bra kom ihåg lapp som jag alltid gick igenom med tiden lärde jag mig den utan till och så hade jag vana att packa iordning allt dagen innan eftersom man är lite spänd, pirrig och nervös på tävlingsdagen :)

Svar: Så har jag alltid gjort! Haft en lista, packat dagen innan. Problemen kom sedan när man kontrollcheckade packningen och råkade lägga ifrån sig sakerna ;)
Linn Forsström

2013-03-14 @ 17:28:48
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0