Lycka!

Tidigare fick jag ett sms från våran hästlärare där det stod att skolan betalade inträde den 24 på GHS så vi skulle få se bla. Kyra Clinicen som jag önskade. Vilket betyder... ÄNTLIGEN får jag se Kyra undervisa och lära ut. 

Som ni alla förstår vid det här laget så är hon min stora förebild och jag är så lycklig. Jag tror jag kommer få mycket inspiration till min egna träning och även få ny förståelse på övningar och tips. Vet att alla säger att hon förklarar så bra och har roliga liknelser. Det ska bli härligt att äntligen få uppleva det själv, går i ett slagt lyckorus. 
 
Det blir alltså mycket GHS för mig i år. Vi åker även ner hela helgen. Underbart. 
 
Jag går verkligen på bästa skolan.
 
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Emma

Va roligt! :D

2013-03-07 @ 21:49:59
Postat av: Aurora

Hej! Otroligt fin blogg! Lust att göra ett länkbyte och/eller ett bloglovinbyte? :)

2013-03-07 @ 22:54:43
URL: http://aui.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0