Promenad

Porter fick komma ut på en buspromenad idag. Med oss hade vi pressfotografen nr 1 - nämligen min pojkvän. Han kämpade med att få till fina kort med min kamera som inte fungerar och när kameran ställde upp några sekunder här och var så fick han till mycket fina bilder som jag tänkte visa er så fort jag förstår hur man får över de på hans dator... 
 
Jag provade även att springa lite med honom för skojs skull, det är alltid bra att träna upp "handler" kunskapen till framtida utställningar och premieringar och han var på direkt. Han snygga upp sig och krökte på nacken och tryckte på som bara den. Man såg verkligen kandensen i traven - mums. 
Det är så roligt med Porter för han tycker allt är så himla lattjolajban kul, han älskar allt. 
 
Puss framför solnedgången. 
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

Kul med en positiv ponny :) tränar man dom till att "showa" eller tror du det finns i dom?

Svar: Ja verkligen, allt blir så mycket roligare och lättare då! Kan skriva ett inlägg om mina tankar om det, tyckte det var en mycket bra och intressant fråga!
Linn Forsström

2013-03-17 @ 19:58:46
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0