Vad tycker ni om färgstarkt?

Dressyren är ju en "tråkig" gren utseendemässigt, eller hur? I hoppning är det starka färger och matchningar, lite för mycket ibland. Det skulle vara så himla kul att få in lite mer färg i dressyren! Det är väldigt få som vågar ha en färgad kavaj (jag t.ex).
 
Jag var jätteinne på att köpa en röd kavaj förut, men jag bangade. Vi ska tävla på nationell nivå nu, och jag har ingen lust att bli nerdömd av domare som tycker att dressyren ska vara svartvit. Det är kruxet, att dressyr är en bedömningssport. Man kan inte se ut hur som helst.
 
I framtiden skulle jag dock lätt kunna skaffa en färgad kavaj för att tävla en del regionalt i. Det skulle nog vara coolt! Dock passar inte allt till min rödbruna (ibland orangebrun) ponny. Rött och rosa funkar ju inte så bra...
 
 
Är ändå mest inne på rött!
 
Vad tycker ni? Ska dressyren vara svart-vit, eller är det dags att piffa till det lite?
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0