GHS 13

GHS är över för den här gången. Och kvar är ett fantastiskt minne. 
 
I onsdags bjöds jag på en hoppklass samt Kyra Kyrklunds clinic. Något som var väldigt inspirerande och lärorikt, det var fantastiskt att äntligen få se och framförallt höra sin stora förebild i hästvärlden. Professor Kyra, underbart. Det enda negativa jag har att säga om clinicen var att den var mer som en öppen, individuell träning än som en clinic. Men hon sa från början att hon skulle göra den annorlunda denna gång och det var trots allt givande i alla fall, mycket givande.
 
Lördagen bjöd på 145cm hoppning samt mässa. 
Mässan var lika stor som vanligt, en hel del fina erbjudanden här och var. Men i år hittade jag inte alls lika mycket "måste ha!" prylar som tidigare år. Men det kan helt enkelt vara så att jag blivit vuxen och hällre lägger pengarna på annat än att shoppa upp allt jag tycker är fint. 
 
Vi har ätit en massa god mat. Allt från pizza till kinamat. Och framförallt har vi haft det väldigt, väldigt trevligt med en hel del skratt ;)
 
 
 
/Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0