Nybadad

På förmiddagen var det dags för årets första bad!
Porter fick bli offret och jag måste säga att han verkade tycka att det var skönt. När han hade torkat fick han sig en ordentlig borstning och fick sedan gå ut i hagen igen. Jag har inte vågat gå ut sen dess... tror jag kommer hitta ett ännu smutsigare monster i hagen. Hihi. 
 
Mina bästa vänner till Extreme horse makeover - "Lerinpackad till tävlingsponny". 

Porter fick sedan på sig två täcken som andades och torkade väldigt snabbt. 
Han fick även inviga ett helt nytt täcke som legat något år, tyckte han var fin i det. Det andandes som sagt så det kommer nog användas flitigt nu i vår/sommar. 
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: ann

Har du inget kort när de har lera på? Alltid kul :)

2013-04-18 @ 08:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0