Planerade tävlingar/träning

Här är de tävlingar och en träning Ziro och jag har planerade innan juli. I juli har vi inte en enda tävling inom 20 mil, så då får han ta det lugnt och gå på bete, rida ut, busa och förhoppningsvis ska vi kunna bada också!
 
*20/4, Köpings RK, Regional Lagtävlan för ponnyallsvenskan
 
*12/5, Kumla RK, träning för Marianne Essen
 
*18/5, Örebro Ryttarteam, Regional LA:P1
 
*2/6, Gyttorps RK, Regional LA:P1 & FEI inledande
 
*15/6, Hammarö RF, Nationell FEI Mästerskap- och Lagtävlansprogram, 1-2 tävlingsdagar (ej bestämt)
 
*20/6, RS Grums, Nationell FEI Mästerskap- och Lagtävlansprogram, 1-2 tävlingsdagar (ej bestämt)
 
*28/6, Karlstads RK, Nationell FEI Mästerskap- och Lagtävlansprogram, 1-2 tävlingsdagar (ej bestämt)
 
Som ni ser avslutar vi med tre nationella, tre helger i rad. En eller två av dem blir två dagar. Sedan har han sin "sommarvila". Han kommer hållas igång, men mer med uteritter och bus, kanske lite fälttävlan?
 
 
I Augusti har jag inget planerat, kanske TSG-cupen, men det känns som att klasserna är lite låga. Dessutom vann vi den ju förra året, och jag ska nog nöja mig där haha!
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0