Stackars Ziro

Idag när jag skulle tvätta av Ziros ben såg jag att han sparkat sig idag. På insidan av höger bak har han ett sår, som var både lite varm och svullet. Han var lite öm också och ville inte att jag skulle röra det, men jag fick på kylande och så gick vi på promenad.
 
När vi kom tillbaka hade jag en bakteriedödande salva på, så förhoppningsvis är det bättre redan imorgon. Hönsmamma Nathalie vaknade till som vanligt, det kunde ju vara en senskada? Men nej, såret sitter ju inte ens på senan haha så jag kan nog vara lugn.
 
Men efter promenaden hade svullnaden och värmen gått ner, så jag får se om jag skrittar ut imorgon.
 
Den här bilden gillar jag verkligen!
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0