Ursäkta min frånvaro

Hoppas ni förstår varför ni inte hör något från min sida. Vi har nationella prov just nu, tillsammans med vanliga prov. Jag som i stort sett aldrig pluggar annars har fått göra det, samtidigt som jag måste hinna med hästeriet också. Men nu har jag tid, och jag får ta mig tid.
 
På lördag tävlar vi, och startar som nummer 9 av 37. Kul va? Dels hoppas jag att det inte går sådär jättebra så att man får vänta på prisutdelning i ett x-antal timmar, och dels vill jag att det ska släppa och verkligen gå super. Ja, det andra alternativet låter bättre! Det satsar vi på!
 
Idag säger det hemska vädret med regn och blåst att vi ska till ridhuset. Tråkigt, eftersom jag har träning där imorgon också. Ridhus, ridhus, ridhus. Förhoppningsvis blir nästa vecka bättre.
 
Nu ska jag sitta ner, dricka min varma choklad, äta lite godis och skriva bra inlägg!
 
 
 
/Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0