Utvärdering av sprengerbettet

Jag har bara hunnit använda bettet en gång, men jag kände en skillnad och tänkte dela med mig av vad jag tycker än så länge.
 
I början kändes han inte så bra på det. Det är dels rörliga ringar vilket han inte är van vid, mässing som han inte är van vid, och en annan böjning på bettet. Han kändes ganska tom i handen, krullade ihop sig och tog inget stöd. Men ju längre jag red desto bättre kändes han på det. Han tog stöd och jag fick en helt fantastisk känsla som jag inte kännt på väldigt länge, vilket jag tror beror på bettet. Han skummade väldigt mycket, jobbade genom ryggen och stödet till handen var lätt och jämnt. Helt perfekt kändes han!
 
Jag var lite orolig att han skulle avsky bettet (det vore ju inte första gången), vilket vore väldigt synd med tanke på att det var ganska dyrt. Men jag ska prova det idag igen, och förhoppningsvis går han lika bra på det idag :D
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0