Bildminne från 2011

De här bilderna togs i början av 2011. Det var tävlingsdags men när vi var framme på anläggningen upptäckte vi att vaccinationsintyget inte var i passet som det alltid annars är. Det var bara att åka hem - och sen den dagen har vi alltid kollat igenom varenda papper som ska med till tävling dagen innan. 
 
Jag minns passet så väl, precis som jag minns nästan alla pass på Cherry. Hon travade på så mycket att jag fick korta läderna och rida lätt för att sitta kvar. På den tiden hade jag inte mycket sits att ta till nämligen. Men bilderna blev helt fantastiska, jag önskar vi hade fått ta likadana detta år...
 
 
Jag minns det så väl... 
(Inser att jag begick flera synder - håret i toffs istället för i en knut, bara lindor på två ben och hemska knoppar).
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0