Bruna stövlar

Till träning är bruna ridstövlar döläckert. Jag var skeptiskt mot det förut men nu skulle jag döda för ett par bruna att träna i. Det värker i "måste ha" tanken i mig när jag ser ett par. 
 
Stövlar med hyfsad dressyrbåge. Väldigt mjuka skaft och lite mörkare i färgen. 
 
 
Stövlar från kvalitéts märken som går att göra personliga. Här kan man ändra mått, lite tillbehör och liknande efter hur man vill ha de. 
 
 
Har själv varit ute efter Mountain Horse's modell men de är alldeles för stora i vaden och för korta. Suck, de är faktiskt helt okej!
Nu suktar jag istället efter Königs Grandgester.... mums, mums, mums. 
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

nääää jag har inte förstått tjusningen med bruna stövlar än... isåfall mörkbruna men inte så där bruna som Königs eller Petrie

2013-02-23 @ 19:13:09
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0