Back on track

Är det någon där ute som har några erfarenheter av Back on track?
Jag vet att många har produkter därifrån men är det någon som faktiskt har märkt någon skillnad? Mycket tror jag vi inbillar oss, förlitar oss på försäljarens ord och tror på mirakel - men ibland kan det faktiskt stämma. Det jag är nyfiken på är om det fungerat för någon?

Jag skulle vilja ha ett BoT täcke till Porter som han får ha dagen före tävling för att bli bra förberedd i sin kropp som börjar bli till åldern. Sen är han mjuk och himla spänstig men kan man förebygga stelhet så är det alltid bra. 
 
 
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: Diana Jahjai

Jag har haft en hel del problem med min ponny som hade inflammation och svullnader i ryggen. Köpte ett back on track nättäcke men upplevde inte att det hjälpte något. Däremot när han blev behandlad av vet i rygg har jag fortsatt använda back on track och uppstod det svullnader i ryggen räckte det med back on track över natten för att de skulle försvinna igen. Min hästmassör rekommenderar det och det gör jag med då jag kände skillnad på ryggen både när jag tittade/masserade och även i ridningen :)

2013-01-28 @ 21:33:01
URL: http://daprick.blogg.se
Postat av: Fluffponnys ♥

Jag tror mest att det där är inbillningar, men att det kanske kan fungera som ett komplement till behandling :)

2013-01-29 @ 07:31:52
URL: http://www.fluffponnys.blogg.se
Postat av: Anonym

Använder ett täcke på min häst när han blir lite öm i ryggen. Känns bättre dagen på. Men kan inte påstå att det var just täcket som hjälpt. Kanske fleecetäcke skulle ha samma effekt? Men har själv en fleecetröja BoT och det känns som att den håller värme bättre än vanlig fleecetröja. Jag skulle inte tvecka att köpa BoT :)

2013-01-29 @ 08:14:06
Postat av: Cayla

Hejsan, Allt bra ? ♥
Var med och tävla i veckansblogg i min blogg vetja !

2013-01-29 @ 16:55:53
URL: http://www.caylas.blogg.se
Postat av: karolina

Jag hade BoT paddar + vanliga lindor på Chipolina när hon var svullen på ena fram och hon stod med dom under natten i ungefär 4 dagar och sedan var all svullnad borta. Så ja tycker dom är bra!

Dock så vet jag ju inte hur lång tid det hade tagit för svullnaden att gå ner utan paddar.

2013-01-30 @ 11:47:49
URL: http://chipolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0