Premiera

Det nyinkomna märket Premiera har sålt slut på sina träns i alla webshoper. 
Tränsen är kända för sin breda vitfodrade och lackade nosgrimma kombinerat med rundsydda remmar. Det vill säga ett träns som är så nära perfektion man bara kan komma. 

Personligen har jag varit förälskad i de sen första dagen jag såg de men har väntat med att beställa då de kostar runt 1000kr och jag har velat lägga de pengarna på nödvändigare saker. Men jag har ett träns bokat som kommer så fort de får in de i lagret igen. 

Porter och Musse ska få dela på det längst ner till höger. Just den modellen är inte rundsydd men jag tror det passar deras huvud bättre. 
 
Vad jag har hört av de som köpt tränsen så ska de vara riktigt nöjda med de. Bra kvalité och fint läder. 
Det jag gillar är att på de rundsydda tränsen så är även snokremmen rundsydd vilket blir pricken över i:et. 
 
Jag väntar med spänning på att få hem ett på posten! Förhoppningsvis hinner det komma innan första starten.
 
/Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0