Träningfilm på Skattegårds Porter RNF 156

Mina timmar framför datorn har gått åt till att klippa ihop en film från gårdagens träning. Jag vet att många önskat lite klipp på oss och äntligen har jag fått en träning filmad. 
 
Filmen visar voltarbete och träningstraven. Nästa gång tänkte jag visa lite mer film på tävlingstraven och lite rörelser för variation. 
Snygg är han tycker jag, tänk er att han inte varit igång på länge och blivit riden en månad. Riktigt läcker är han enligt mig. 
  
 
/Linn

Kommentarer
Postat av: ♥ Amanda - En satsande tävlingsryttare

Riktiga snyggingar det där! ♥

Svar: Tack så mycket! :D <3
Linn Forsström

2013-01-11 @ 18:12:49
URL: http://ecuality.blogg.se
Postat av: Sofia Spelkvist

Fin han är! Kommer han användas något i avel iår?

Svar: Åh tack! :D Det är inte riktigt bestämt än, har haft det på tal med ägaren. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ston så det beror på hur olika faktorer vill lösa sig. Skulle vilja betäcka Wilma med honom :)
Linn Forsström

2013-01-11 @ 21:05:00
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0