Min sommar

Den här sommaren tror jag kommer bli annorlunda mot de andra jag upplevt, och om det blir som jag tror så längtar jag oerhört mycket. 
Som de flesta vet så har jag mina drömmar och förhoppningar att i framtiden starta ett stall där jag utbildar hästar. Jag tycker det är så roligt och känner att jag hör hemma där. För även om jag är kritisk mot mig själv så måste jag få säga att jag gjorde ett fantastiskt jobb med Cherrys utbildning. Även Musses. De är mina längsta och största projekt och jag ser nu i efterhand en stor skillnad på de båda som individer. 
 
Wilma och jag straxt efter första galoppfattningen på gärdet. Våran första galopp tillsammans. 
 
Hur som helst, i skolan har vi kursen entreprenörskap. Där bygger jag upp mitt framtida företag med allt från hemsida, budget, marknadsförning samt marknadsundersökning. Allt för att på bästa och lättaste sätt kunna starta upp detta när jag slutar skolan. Nu är det däremot inte mycket kvar, jag har betat av många, många uppgifter på en mycket kort tid och ligger på ett fantastiskt betyg i kursen då jag verkligen brinner för detta. 
 
Tack vare mitt brinnande intresse är det lite småprat att jag under sommaren tar till mig några ponnyer/hästar för utbildning. För att smaka på framtiden och känna att det är det här jag vill göra. Vilket jag är rätt säker på. Det vore oerhört roligt och utvecklande. 
 
Planen är i så fall att vara billig, ca. 2500kr/månaden. Just för att få samla på mig en grund att starta upp på. 
Jag återkommer med hur det blir, men jag hoppas att det blir en spännande sommar med mycket lärdomar. 
 
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0