Kumla ridklubb

Förra året så valde jag att tävla för Kumla Ridklubb, trots att den ligger runt 7 mil härifrån. Jag ville delta i Div 1 vilket vi gjorde, men andra och tredje omgången blev pannkaka.
 
Jag tycker KuRK är en suverän klubb! Aktiviteter, tävlingar och annat kul.
 
I år fick jag m.fl. lite beröm för att vara bra tävlingsryttare vilket var väldigt kul! Jag fick presentkort på Hööks som present, men tyvärr har jag inte hittat något jag vill ha därifrån :( Men jag ska åka till butiken någon dag, enklare när man är där och kan se sakerna i verkligheten.
 
I år ska vi också representera KuRK vilket ska bli jättekul! Det är redan massa skoj planerat, som jag ser mycket fram emot!
 
 
Jag har faktiskt aldrig tävlat för samma klubb i två år, men de klubbar jag har varit med i har varit helt döda haha!
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: moa e

fin blogg! :)


va gärna med och tävla om att bli veckans blogg! enkla regler! :) utser en vinnare på söndag

http://teambracke.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

ha det bra :)

2013-01-07 @ 18:12:40
URL: http://teambracke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0