Åh herre

Vet ni vet? Om ca 2 veckor kommer Ziro och jag rida våran kür! Men jag har ett problem.
 
Det hela började med att min dator med filmen på programmet och musiken på, råkade mamma kasta i golvet när den låg i min väska. Skärmen gick sönder, så jag kopplade in en annan skärm och försökte föra över filmen och musiken på ett USB, men gissa vad som hände? ALLT försvann. Film med musik och hela ritningen av programmet.
 
Gissa vad min söndag kommer bestå av? Ja, rida och få programmet filmat, redigera musiken och se till att det funkar. Förra gången jag gjorde det tog det ca tre timmar, så jag kommer ha en del att göra.
 
Jaja, sen när det är klart har jag två veckor på mig att rida programmet, men det ska nog bli bra. Jag siktar ju inte på vinst om vi säger så, jag är bara med för skojs skull :)
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart ska du rida küren? :)

Svar: I Mantorp :D
/Nathalie
Linn Forsström

2013-04-25 @ 18:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0