Det händer inte mycket

Jag har inte mycket att skriva om just nu. Ziro reds igår och han var dunderpigg. Han ville springa på i 190 och inte alls jobba samlat och lugnt. Han var väldigt fin i traven, så jag jobbade mest galopp. Enkla byten där han skulle skritta några steg extra, inte bara rusa iväg. Annars gjorde vi mest övergångar och tempoväxlingar, för att han skulle lyssna litegrann.
 
Idag skulle jag behöva rida i ridhuset igen, men vi har träning imorgon och tre dagar i rad är för mycket, så det lutar mot uteritt.
 
Jag tar med mig kameran till stallet idag, så ska jag se om jag kan ta lite bilder på stallet och berätta lite mer :)
 
 
/Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0