Drift problem

Jag har inte kommit in på bloggen under ett par dagar och nu fanns det ett meddelande på blogg.se att de haft driftproblem vilket kan förklara en del. 

Det har inte hänt så mycket här hemma. Jag funderar på om jag ska klippa Pottan igen då han har fått långa, svarta hårstrån glest över kroppen. Det är varken snyggt eller funktionellt. 
På fredag ska vi rida med skolan med lite bomövningar. Förhoppningsvis tar jag med Porter och det blir då första gången vi använder oss av bommar vilket kan bli spännande. Men det är mycket bra träning. 
 
Wilma ska börja ridas så fort vädret tillåter. Det blir skrittpromenader en vecka på vägarna som har underbart underlag just nu tillsammans med mamma på marken innan vi ger oss på andra gångarter. Vi ska även börja dra igång lastträningen nu när isen försvunnit någorlunda så vi kan åka iväg med henne. 
 
Wilma under första galoppen hemma på gärdet. Även våran första galopp tillsammans. 
 
Holly ska även komma hem så fort det blir väder för de att gå ute dygnet runt. Och då ska även hon sättas igång och förhoppningsvis hittar vi en ryttare till henne. 
 
 
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0