Mocka i hage

Jag och Andreas har ägnat flera timmar både igår och idag till att mocka Porters hage. Vi har tagit halva hagen - minst. Det blir en hel del skit under en vinter. Men det har gått riktigt bra med musik i högtalare och fint umgänge, måste säga att jag har en fantastisk pojkvän som med glädje hjälper till i stallet - även med de tyngsta sysslorna. Barnarbete är jag helt emot men pojkvänsarbete är fina grejer, hihi. 
 
Det blir så fint när det är klart. Och framförallt fräsht. 
 
PS. Bara min blogg.se app som inte fungerar?!
 
 

/Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni inte göra ett inlägg med tips på fina kavajer??:)

Svar: Det kan jag fixa på onsdag/torsdag när jag sett vårens utbud på GHS! Håll utkik! /Linn
Linn Forsström

2013-04-21 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0