5 saker ni inte visste om mig/Ziro

*Ziro ÄLSKAR apelsin, banan, vindruvor osv. Supersmarrigt!
 
*Ute i hagen så gör han stora hål in i hösilagebalen. Sedan kör han ner hela huvudet och äter från mitten.
 
*När han äter sitt kraftfoder, så trycker han läpparna mot gallret samtidigt som han tuggar. Eftersom hans mat är uppblött så rinner det överallt!
 
*Bland det jobbigaste jag vet är när vi åker direkt från skolan till stallet, och jag måste byta om. Jag är en riktig fryskott, så jag står och fryser hur länge som helst innan jag byter om. *Förstenad*
 
*Ziro har väldigt korrekta travökningar. Inte bara massa flygande framben och inga bakben. Han sträcker ut i fram, och skjuter och trampar på i bak. Han har VÄLDIGT fina bakben som han brukar få beröm för i ökningarna. Det har han ärvt av sin pappa (Feno-Me RP 137).
 
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0