Gårdagens träning

Igår var det ju dags för träning, och det var ett tag sedan. Vi red dock inte program, bara några delar. Det gick iallafall väldigt bra!
 
Vi började på volten, med att få fram den fina traven med mycket schwung i. Vi jobbade med slutor på volten, vilket var lite svårt! Jag har svårt att hålla koll på fram- och bakdel, men efter ett par halvkassa försök gick det bättre.
 
Sedan jobbade vi med slutorna längs långsidorna och på diagonalen. Det var mycket enklare, och de diagonala slutorna var riktigt riktigt bra! När jag tycker att det känns fel, så är det bra. Jag måste bara vända på den känslan, så löser det sig fint.
 
Ziro jobbade på jättefint, och vissa stunder kändes han helt fantastisk! Idag tänkte jag ta mig till ridhuset igen, eller rida ut. Vi får se vad vi känner för!
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0