Hej på er!

Igår red jag i ridhuset, och mamma filmade medan jag red küren. Det kändes riktigt riktigt bra med programmet, och Ziro var fin. Han blev väldigt taggad när vi red programmet, men han gjorde allt jag bad honom om väldigt fint.
 
Jag jobbade hela kvällen igår med att fixa musiken, och nu har jag den nästan klar. Jag kan rida till den, men när "the real thing" händer, så måste jag fixa övergångarna så att de blir lite mjukare.
 
Filmen kan jag tyvärr inte visa, eftersom programmet inte är officielt förens jag har tävlat det. Alltså vore det nästan fritt fram för andra att kopiera. Jag tror inte att någon skulle göra det, men jag tar inte risken när programmet passar oss så bra.
 
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0