Jag hann! :D :D :D

Åh jäklar vad jag är glad! Jag hann anmäla mig och Ziro till våran första nationella, innan platserna var tagna! Jag anmälde mig 18.00.13, alltså tretton sekunder efter sex. Jag var nummer två att anmäla mig, och efter mig var det 9 stycken till på mindre än 45 sekunder.
 
Inom ett par minuter är det fullt, så jag är glad att jag hann!
 
Nu jäklar ska vi visa vad vi utvecklats! Imorgon kan ni förhoppningsvis få film, så får ni se vilka monstersteg han har i traven nu. Rysningar när jag tänker på det! Galet egentligen att det kan utvecklas sådär...
 
 
Nu ska vi visa alla som någonsin tvivlat på oss, vi kan!
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Julia Wesén

ååh vad roligt! :D

då ska du inte ner till hästhagen och öresundsspelen?

Svar: Nej tyvärr inte :/ Eftersom det är vårat första år på den här nivån känns det lite ovärt att åka så lång, vi väntar till nästa år :)
Linn Forsström

2013-02-11 @ 17:28:08
URL: http://Juliawesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0