På den gamla "goa" tiden...

Jag hittade en hel del filmer från 09/10 på mig och Musse. Pinsamt att kolla på men skönt att se att utvecklingen har gått framåt. 
 
I och med att jag var hoppryttare på den tiden så är det i princip bara hoppklipp. Och herregud säger jag bara. Obalans och överilat verkade vara mitt motto. Sen var inte Musse den lättaste heller då han blev för tung om han gick mer i arbetsgalopp så han var tvugen att verkligen vara framme men vad hjälper det om man driver på som en tok så energin går framåt och glömmer halvhalterna så man inte får med sig den....? 
  
Musse och jag under en hopptävling. En av våra bästa starter... vi fick väldigt fina stilpoäng faktiskt kommer jag ihåg. Men man ser tydligt hur jag jagar iväg honom och glömmer halvhalterna så det blir obalans = river första hindret. Resten av banan ser faktiskt riktigt bra ut för att vara oss!
 
Faktum är att jag saknar att ha Musse igång. Men det kommer alltid något emellan vid varje igångsättning och både han och jag blir lika ledsna varje gång. Min älskade ponny. 
Vi hade inga förutsättningar alls med oss, han var tung och inte ett dugg hjälpsam. Och jag kunde inte rida. Men vi hade i alla fall oerhört roligt tillsammans. 
 

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0