Wanties

* Min nuvarande och absolut älskade kavaj är numera för kort i ärmarna. Därför suktar jag efter Kingslands dressyrkavaj. De gånger jag sett den in action så är den supersnygg. Lång, figursydd och lagom stilren. 
Ska prova den nere på GHS. 
 
 
 
 
 
* Jackan från Gina Tricot som är designad till Borås HS. Den är elegant och supersnygg. Perfekt till finare tillfällen så som träningar och skulle även passa till skolan!
 
 
 
* Ny hjälm att träna i. Min nuvarande börjar bli solblekt och då vill jag hellre spara den till tävlingar och inte använda den hemma så det börjar bli värre. 
Tänker mig ventilation så det blir skönt till sommaren och sportigt.
 
 
 
 
/Linn
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har GPA, och är jätte nöjd me den! :)

2013-02-25 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0