Han är så fin min Ziro <3

Jag är så glad och tacksam över att jag har min fina ponny. Han är verkligen ett ljus i mörker, väldens mest personliga som alltid ska kolla vad man gör, kommer i hagen, trycker mulen mot boxgallret när man går förbi, och det är bara några småsaker.
 
Dessutom är han full av kapacitet, verkligen smockfull. Tänk om jag vore ett par år yngre, tänk hur långt vi skulle kunna gå.
 
 
Hans vilja och utstrålning är ovanlig, hela han är ovanlig på det bästa sättet.
 
Jag längtar tills tävlingarna drar igång igen, och jag får visa upp min fina, välridna ponny. Jag har på känn att 2013 kommer vara ett helt grymt år för oss!
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Eran blogg är så jäkla grym ! :D
Och era ponnysar är verkligen jätte fina :3
Kommer lugnt fortsätta läsa bloggen !
Kramar Zuzanna :)

Svar: Åh tusen tack, vad glada vi blir!!! :D
Kram!
Linn Forsström

2013-01-10 @ 17:45:50
URL: http://skimmelsto.devote.se
Postat av: Sofia Spelkvist

Riktigt trevlig typ av ponny förstår att du är stolt över honom :)

Svar: Ja visst är han! :D
Linn Forsström

2013-01-10 @ 21:13:21
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0