Hemmadag

Vaknade imorse helt svettig, yr och halsont, och feber på det. Hemma idag alltså.
 
Jag vill verkligen åka till stallet, men kan inte riskera att bli mer sjuk så att jag är sjuk till träningen för Helene på onsdag... Alltså fixar mamma och pappa stallet på lunch. Men jag sa till dem att Ziro ska ha ett STORT äpple från mig, så han överlever nog.

Jag HATAR att vara hemma från stallet. Folk som inte har häst, vad gör de om dagarna egentligen haha? Jag sitter och tittar på tråkiga TV-program... Blogginlägg har jag ju fixat så det kan jag ju inte pyssla med nu...
 
Vi lär höras lite senare igen, jag har ju liksom tid ;)
 
LA:P1 vinst på 70%, verkligen bra bakbensaktivitet måste jag säga ;) Nej, bara en övertaggad Ziro och någon människa som gick i en dörr bakom sargen. Haha, jag såg det innan vi skulle vända snett igenom, och tänkte: "Fasen, nu smäller det snart". I samma sekund - ja ni ser ju bilden....
 
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0