När jag ändå är inne på att köpa saker...

Skulle det inte vara fint med ett nytt pannband till de nationella tävlingarna nu? Vi ska tävla bland eliten, de allra bästa i Sverige. Vi kommer vara en av de bästa i Sverige, tillsammans med många andra. Självklart måste man väl ha lite nytt *bling* i sin utrustning? Jag är rejält knäsvag för pannband, och min fina "to good to be true" hemsida bjuder på allt som är vackert! Välja egna färkombinationer, äkta swarovski och nästan alla under 500-lappen. Perfekt!
 
Hur jäkla fina? Och sen kan man mixa och matcha som man vill :D

Ziro vill så gärna ha ett nytt, så jag ska kolla lite i min spargris! Kvalitén är super också. Mitt har varit med om den del tuff hantering (skärpning Natta!), men alla stenar sitter där de ska :)
 
 
/Nathalie

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

bra nyfiken på den där hemsidan ;)

2013-01-13 @ 10:14:56
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jätte intresserad utav vad hemsidan heter, kan inte ni länka?

2013-01-13 @ 12:04:30
Postat av: Anna

Vill också veta! Man kan inte lägga upp bilder på så snygga pannband utan att länka! Skäms =D
Jätte bra blogg!

2013-01-13 @ 17:32:50
Postat av: Mona

Vad heter hemsidan?

2013-01-14 @ 16:26:03
Postat av: Lindha

Hihi jag vet vilken sida det är ;) Dock tänker jag inte avslöja den eftersom Nathalie inte vill de :D

Svar: Hehe, bra Lindha ;D
Linn Forsström

2013-01-14 @ 23:55:21
URL: http://lindhasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0